˙٠ Setapak ku melangkah mencari arah tuju,mengutip sisa kekuatan untuk terus hidup di bumi Tuhan yang maha luas ini...
˙٠ Segala coretan melalui mata hati,ku hamparkan di sini....
˙٠ atas dasar perkongsian bersama......
˙٠Moga aku akan menjadi lebih kuat dalam menempuh cubaan dariMu,Ya ALLAH.....





Wednesday, February 2, 2011

AKU MENCARI DIRIKU


Cukup jauh prjlnn yg aku tmpuh…mncari diriku yg sbnar….SIAPA AKU???..
jwpnnye aku adelah insan yg tahu..tp sntiasa lalai n terleka...:(

daaaaaaan…..pilihan hdup mkin hari mkin byk…bkn shj kne memilih antara satu dan dua….tp satu antara sepuluh..atau mungkin lebih dr itu….dan kite hny tggal memilih…..spt harini,aku msih shj dhadapkan pd pilihan,mnntukan diriku…skadar memlilih shj tntu la mudah,sbb pilihan yg dtwrkan pun byk…tp xskali2 bgku mudah utk mmbuat kptsn,krn aku hrus mengira untung dan rugi mngenai plihanku….menimbang sblm memutus…dprjalanan yg jauh ni,(if dkire khdupan sblm2 nie la)…aku masih mncari diriku….mncari mn yg trsmbunyi dari yg xnmpak….mencari n mencari….aku trus mncari diriku dtgh2 plihan yg ada…aku jg mncarimu…kemana dirimu brsmbunyi wahai sahabat??...kluarla,tnjukkan kewujudanmu…biar aku tahu sape dirimu…aku perlu mncari dirimu bkn esok..bkn luse..tp SEKARANG……bia la ombak badai melanda,aku ttp mncari dirimu sahabat….dan aku jg mncari diriku….

0 comments:

Post a Comment