˙٠ Setapak ku melangkah mencari arah tuju,mengutip sisa kekuatan untuk terus hidup di bumi Tuhan yang maha luas ini...
˙٠ Segala coretan melalui mata hati,ku hamparkan di sini....
˙٠ atas dasar perkongsian bersama......
˙٠Moga aku akan menjadi lebih kuat dalam menempuh cubaan dariMu,Ya ALLAH.....





Sunday, January 24, 2010

bicara hati....

Diriku nie sllu je rse menyesal..byk nye dosa2 yang aku dah buat,,masih blum terlambat lagi utk aku balik ke pangkal jalan yg lurus,,yang lebih diredhai...TAUBAT..itulah jalan penyelesaiannya...menyesal dengan perbuatan yang lalu yang melaghokan..YA ALLAH..jauhnya aku tersasar :((

Tpi rahmat Allah tak penah putus..Dia bg hidayah,,bljar dari kesilapan.Dia jgk yg bg seorg teman yang boleh mengingatkan aku dan menasihati aku.."rahmat Allah mendahului murkanya"..kasihnya Allah kepada aku..tapi aku kufur mensyukuri nikmatnya..berdosanya aku..

bermujahadahlah wahai hati..dlu waktu hati ini dimasukkan dalam diri aku,,bersih,,tapi aku yang mengotorinya..ya ALLAH ampunilah aku..aku khiatni amanah MU..ampunilah kelemahan aku..jika aku sedar aku ni pembawa agama islam yg diberkati ini..jgn aku jd insan yang memalukan agama aku sendiri.takutnya aku dengan keadaan diri aku..

shbt...jsmu pdku menngunung tgi..wahai shbtku syg...trime kasih ats segala2nye...ana uhibbuki fillah abdan abada shbtku syg....mudah2an prshbtn antara kite akn brkkln slamenye..dunia wal akhirat...

0 comments:

Post a Comment