˙٠ Setapak ku melangkah mencari arah tuju,mengutip sisa kekuatan untuk terus hidup di bumi Tuhan yang maha luas ini...
˙٠ Segala coretan melalui mata hati,ku hamparkan di sini....
˙٠ atas dasar perkongsian bersama......
˙٠Moga aku akan menjadi lebih kuat dalam menempuh cubaan dariMu,Ya ALLAH.....





Wednesday, February 10, 2010

SECEBIS LUAHAN SEWAKTU SEMUANYA LENA DIULIT MMPI..Dari HAMBAMU yg DHAIF

assalamualaikum djd kn pembuka bicara ana...
yaALLAH.. betapa besar dugaan MU pada ku....
adakah aku betul2 hebat kerana di uji sbegini..adakah ENgkau pasti yg aku btl2 hebat dalam mengharungi dugaan MU ini..?
yaALLAH.. sesungguhnya setiap dugaan MU mematangkan aku.. mendewasan aku...
walaupun perit utk aku tempuhinya.. namun apakan daya...driku hanya mampu utk mengharungi setiap dugaan yg telah Engkau bntangkn utk ku.....
aku telah cuba sedaya upaya utk tdk pamerkn riak wajah ku yg sedang d uji oleh Mu.. aku sedaya mungkin kuatkn smngt ku dalam mengharungi smua nye.....
tuhan....sesungguh nya.. aku teramat lemah tanpa MU dcc....
aku pegang pda janji MU.. sesungguhnya ada ganajaran yg Engkau sdia kn utk ku kelak...
satu demi satu ujian aku berjaya tempuhi.. alhamdulillah.. sgala nye berjalan dgn mudah kerana MU sentiasa dcc ku.... teme ksih ya tuhan... rahamatMU sungguh agung...... betapa aku bangga d uji sbegini rupa... krn aku terpilih utk mu.. utk d uji dgn pelbagai dugaan mu.. krn ianya sungguh mematang kn aku.... yaALLAH..... sungguh tdk ternilai rahmat dsbalik ujian MU.. hanya aku yg mngetahui nya..... hanya aku yg mnyedari nya....... smga aku dpermudahkan segala urusan...... amin...

0 comments:

Post a Comment