˙٠ Setapak ku melangkah mencari arah tuju,mengutip sisa kekuatan untuk terus hidup di bumi Tuhan yang maha luas ini...
˙٠ Segala coretan melalui mata hati,ku hamparkan di sini....
˙٠ atas dasar perkongsian bersama......
˙٠Moga aku akan menjadi lebih kuat dalam menempuh cubaan dariMu,Ya ALLAH.....





Friday, February 26, 2010

aKu tNpa CiNtaMu

~*~
"...Aku menantiMu di setiap terbit fajar
kehidupanku sehingga menjelang senja. Mahu
mencari dan mengharap agar Engkau kurniakan cintaku
kepadaMu. Aku menunggu ya Tuhanku. Meskipun berkali
aku berpaling untuk melupakanMu,
mskipun berulang kali...
namun sesungguhnya aku memang tidak berdaya
membuang Engkau dari hatiku...
sesungguhnya aku tidak berjaya untuk
bahagia tanpaMu,
tanpa mengingatiMu.
Aku takkan mampu untuk
melakukan segala-galanya
tanpaMu."
~*~

0 comments:

Post a Comment